امکانات نرمافزار مدیریت مرکز تماس ماهان نت
01امکانات پایه
- ضبط مکالمات
- ایجاد نامحدود شماره داخلی، کاربر و گروه مجوزی
- قابلیت ایجاد اعلان ها و منوی صوتی
- قانون گذاری تماس ورودی و خروجی در بازه های زمانی متفاوت
- صندوق صوتی
- ایجاد صف های انتظار
- پیگیری تماس
- گزارش تماس ها و وضعیت اتصال تلفن ها
02نظارت و مراقبت (Monitoring)
- امکان مشاهده داخلیها به تفکیک هر صف براساس دسترسی اختصاص یافته
- امکان شنود مکالمه دلخواه بهصورت برخط با قابلیت مکالمه یک طرفه، دوطرفه و کنفرانس
- قابلیت نمایش منتظران هر صف و مدت زمان انتظار آنها
- تشخیص وضعیت هر تماس بر اساس رنگبندی ( آزاد ، مکالمه ، زنگ زدن ، زنگ خوردن ، غیرفعال )
03محاسبه هزینه تماس و صدور صورتحساب (Billing)
- گزارشگيرى از صورتحساب هزينه تماس به تفكيك هر داخلى
- گزارشگيرى ازصورتحساب هزينه تماس به تفكيك تعداد تماس، مدت تماس
- تعریف صورتحساب بر اساس تعرفهی اپراتورها
- تعريف پروفایل هزينه براى مقاصد متفاوت مانند درون شهری، برون شهری يا اپراتور تلفن همراه
- مشاهده گزارش صورتحساب به تفكيك هر پروفایل
04هوشمندسازی نرمافزار مدیریت مرکز تماس(IVR Pro)
- اتصال به تمام پلتفرمها، CRMها، ERPها و…. جهت ایجاد سیستم تعاملی با تماسگیرنده
- امکان ایجاد بینهایت سناریوهای هوشمند با استفاده از ابزارهای کاربردی
- امکان دریافت متغیر عدد از تماسگیرنده و اعمال محاسبات
- ایجاد سیستم تعاملی کامل برای مخاطب براساس پاسخ وبسرویسها
05گزارش تحلیلی صف
- بررسی جامع وضعیت تماس مشتری از لحظهی ورود تا خروج
- دریافت گزارشها به صورت فایل CSV و Excel
- پیشبینی و اعلام وضعیت تقریبی صف در یک تاریخ معین بهصورت Forecasting
- نمایش گزارش نمودار آماری و تهیه خروجی اکسل از تمامی گزارشات
06پیگیری و پاسخ (Tracking and Answer)
- امكان ضبط درخواست تماس گیرنده بهصورت صوتی و ارائه کد پیگیری
- قابلیت پاسخدهی به پیغام ضبط شدهی مشتری
- راهاندازی سیستمهایی نظیر پرسش و پاسخ و ثبت شکایات
07نظرسنجی (Call Survey)
- قابلیت ایجاد نظرسنجی بعد از مکالمه و ایجاد سناریوهای مختلف بر اساس عدد وارد شده
- ارائه گزارش از گزینههای انتخاب شده توسط تماسگیرنده
- ارائه گزارش تجمیعی از شماره تلفنها و گزینههای انتخاب شده
- ارائه گزارش بصورت نمودار دایره ای به همراه درصد انتخابها
08بازگشت تماس (Call Back)
- با فعالسازی این قابلیت امکان برقراری تماس با مشتری یا داخلی خاص از طریق تلفن ثابت یا همراه بیرون از سازمان بدون نیاز به اینترنت میسر میگردد.