رسیدگی به شکایات (VOC)
صدای مشتری
همواره یکی از مهمترین اهداف گروه انتقال داده ماهان، عرضه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان عزیز خود است. با یاری خداوند و لطف مشترکان همیشه همراه، در دستیابی به این مهم موفق بودهایم. گذشته از تلاشهای شبانهروزی همکاران ماهان در این شرکت، گاهی مشکلاتی مربوط به زیرساخت یا خارج از کنترل ما رخ میدهد که موجب ناراحتی مشترکان میشود.
بههمین منظور سامانهای جهت شنیدن نیاز، علاقهمندیها، پیشنهادات، انتقادات و شکایتهای مشترکان راهاندازی کردهایم تا با برقراری ارتباطی نزدیکتر، به پاسخگویی به مشکلات و نیازهای شما عزیزان بپردازیم. به روشهای زیر پذیرای گفتوگو با شما هستیم:
مشترکین ماهان نت میتوانند در صورت تمایل از طریق فرم زیر نیز شکایات و انتقادات خود را برای همکاران ما ارسال کنند و پاسخنهایی موضوع مورد بحث خود را درکمتر از دو روز کاری از همین صفحه دریافت کنند. همچنین میتوانید با پیشنهادات و ایدههای ارزشمند خود ما را در جهت پیشرفت و بهبود خدمترسانی شرکت یاری کنید.