صدای مشتری
رسیدگی به شکایات (VOC)
همواره یکی از مهمترین اهداف ماهان نت، عرضه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان عزیز خود است. با یاری خداوند و لطف مشترکان همیشه همراه، در دستیابی به این امر مهم تا حدودی موفق بودهایم. گذشته از تلاشهای شبانهروزی همکاران ماهان در این شرکت، گاهی مشکلاتی مربوط به زیرساخت یا خارج از کنترل ما رخ میدهد که موجب ناراحتی مشترکان میشود. بههمین منظور سامانهای جهت شنیدن نیازها، علاقهمندیها، پیشنهادها، انتقادات و شکایتهای مشترکان راهاندازی کردهایم تا با برقراری ارتباطی نزدیکتر، پاسخگوی مشکلات و نیازهای شما عزیزان باشیم. مشترکین ماهان نت میتوانند در صورت تمایل از طریق فرم زیر نیز شکایات و انتقادات خود را برای همکاران ما ارسال کنند و پاسخنهایی موضوع مورد بحث خود را درکمتر از دو روز کاری از همین صفحه دریافت کنند. همچنین میتوانید با پیشنهادها و ایدههای ارزشمند خود، ما را در جهت پیشرفت و بهبود خدمترسانی شرکت یاری کنید.