نمایندگی فعال ماهان‌نت: بزرگ‌ترین اپراتور اینترنت پرسرعت

ماهان‌نت به عنوان زیرمجموعه گروه شرکت های انتقال داده ماهان و اولین servCo عرضه کننده اینترنت نسل چهارم ثابت در ایران، خدمات خود را از طریق نمایندگی های فعال خود در بسیاری از شهرها عرضه می کند. ما به منظور توسعه عرضه خدمات خود در سراسر کشور به ویژه مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز نمایندگی فعال می‌پذیریم. سطح پوشش اینترنت نسل چهارم ثابت در ۱۱۰۰ شهر ایران است که در نقشه مناطق تحت پوشش نیز قابل ملاحظه می باشد.

ماهان نت در زمینه عرضه خدمات اینترنت پرسرعت TD-LTE، اینترنت ADSL، پهنای باند اختصاصی و اینترنت برج ها و مجتمع ها فعالیت دارد. همچنین با خدمت رسانی به بیش از ۵۰ هزار کاربر و نمایندگی های متعدد، به عنوان یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه ارائه خدمات اینترنت به حساب می آید.

متقاضیان محترم به منظور دریافت عاملیت فروش به رزومه ای از فعالیت خود، سابقه فروش در زمینه مرتبط و دفتر فروش با موقعیت تجاری مناسب نیاز دارند. پس از تکمیل مراحل درخواست نمایندگی، وظایف و مسئولیت های نماینده برای او شرح داده می شود که برخی از آن ها عبارتند از:

  • ارائه خدمات به مشتریان طبق قراردادی که بین مشتری و نماینده بسته می شود،
  • پیگیری امور مشتریان،
  • بررسی مشکلات و ارائه گزارش فروش به شرکت،
  • ارائه خدمات با کیفیت بالا طبق استانداردهای ماهان نت
  • و پاسخگویی به تماس واحدها از جمله فروش، پشتیبانی، رانژه و غیره در ساعات اداری ماهان نت.

متقاضیان نمایندگی خدمات اینترنت ماهان‌نت در تمام شهرها و استان‌ها می‌توانند با تکمیل فرم زیر یا تماس با شماره ۰۲۱۸۷۲۷۷۰۱۱ درخواست خود را ثبت کنند.

ما بر این باور هستیم که نمایندگان و عاملین ماهان نت، به عنوان شرکای تجاری این شرکت محسوب می شوند و زمینه اعتماد و اطمینان مشتریان اینترنت به این خانواده را فراهم می کنند.

جای شما نیز در خانواده ماهان نت است.