همواره یکی از مهمترین اهداف ماهان نت، عرضه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان عزیز خود است. با یاری خداوند و لطف مشترکان همیشه همراه، در دستیابی به این امر مهم تا حدودی موفق بودهایم. گذشته از تلاشهای شبانهروزی همکاران ماهان در این شرکت، گاهی مشکلاتی مربوط به زیرساخت یا خارج از کنترل ما رخ میدهد که موجب ناراحتی مشترکان میشود. بههمین منظور سامانهای جهت شنیدن نیازها، علاقهمندیها، پیشنهادها، انتقادات و شکایتهای مشترکان راهاندازی کردهایم تا با برقراری ارتباطی نزدیکتر، پاسخگوی مشکلات و نیازهای شما عزیزان باشیم. مشترکین ماهان نت میتوانند در صورت تمایل از طریق فرم زیر نیز شکایات و انتقادات خود را برای همکاران ما ارسال کنند و پاسخنهایی موضوع مورد بحث خود را درکمتر از دو روز کاری از همین صفحه دریافت کنند. همچنین میتوانید با پیشنهادها و ایدههای ارزشمند خود، ما را در جهت پیشرفت و بهبود خدمترسانی شرکت یاری کنید.
صدای مشتری
رسیدگی به شکایات (VOC)
پشتیبانی شبانه روزی ماهان نت
در ماهان نت جهت بهبود کیفیت در ارائه خدمات اینتنرنت پرسرعت، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است. شما می توانید به راحتی مشکلات خود را با واحد پشتیبانی ماهان نت در میان بگذارید و پاسخ سؤال های خود را دریافت نمایید. برای ارتباط با واحد پشتیبانی با کلیک روی دکمه زیر، وارد صفحه تماس با ماهان نت شوید.
فرم صدای مشتریان
شما میتوانید با ما در ارتباط باشید و نقطه نظرات خود را برای ما ارسال کنید

تماس با ماهان نت
ما در هر لحظه از شبانه روز شنونده صحبت های شما و آماده ارائه مشاوره به شما هستیم.