برج‌ها و مجتمع‌های تجاری و مسکونی ممکن است امکان دریافت اینترنت پرسرعت را نداشته باشند. مشکلاتی از قبیل تقاضای متعدد شهروندان و نبود پورت خالی، ساختار فیبر نوری خطوط تلفن در برخی مناطق و غیره مانعی برای دریافت اینترنت پرسرعت ایجاد کرده است. درنتیجه ممکن است متقاضیان اینترنت پرسرعت در این مناطق موفق به دریاف سرویس مورد نظر خود نشوند.

ماهان‌نت به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت، با در اختیار داشتن تجهیزات به روز و تیم مجرب، ارائه خدمات اختصاصی را جایگزین سایر راهکارهای اینترنتی در برج ها و مجتمع ها کرده است. این شرکت با دراختیارگیری از دکل ها و پاپ سایت های متعدد در سراسر کشور، امکان ارائه راهکاری قابل اعتماد را در جهت گسترش بازار دارد. این خدمت بیشتر برای مجتمع های اداری، تجاری، مسکونی و مسیرهای پر رفت و آمد مانند پاساژها کارآمد هست. طی این روش پهنای باند توسط بستر بی سیم TD-LTE یا با فناوری ADSL بین مشترکین توزیع می گردد.

جهت ارائه خدمات اینترنت برج‌ها و مجتمع‌ها، ابتدا باید تجهیزات لازم برای برقراری این سرویس داخل برج و مجتمع نصب شود. سپس آن مجتمع از طریق ارتباط نقطه به نقطه و با سرعت بالا، به ماهان نت متصل می شود. تمام این امور از طریق واحد فنی ماهان نت و با بررسی دید مستقیم مجتمع از سایت های دراختیار ماهان نت، انجام می گردد.

بعد از امکان سنجی و نصب تجهیزات مورد نیاز، امکان اتصال به یکی از سایت های در اختیار ماهان نت برقرار می شود و با ارائه پهنای باند مورد نظر به مجتمع، امکان اختصاص خدمات اینترنت پرسرعت فراهم می شود.

مزایای اینترنت برج‌ها و مجتمع‌ها

از مهم ترین مزایای استفاده از این راه کار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان عرضه سرویس بدون محدودیت های مخابراتی مانند خط فیبرنوری و غیره
  • دستیابی به خدمات با بالاترین کیفیت به دلیل نزدیکی به مسیرهای ارتباطی
  • هزینه بهینه برای متقاضیان
  • کیفیت ثابت و کاهش نوسانات

خدمات اینترنت برج‌ها و مجتمع‌های ماهان‌نت

خدمات ماهان نت شامل خدمات قبل از نصب و راه اندازی و پس از نصب می‌شود که به شرح زیر است:

خدمات قبل از نصب و راه اندازی اینترنت برج ها و مجتمع ها

از مهم ترین خدمات قبل از نصب، می توان به بررسی نیازهای مجتمع و ارائه مشاوره رایگان به متقاضی اشاره نمود تا بتواند باتوجه به نیاز نیاز خود، بهترین سرویس را دریافت نماید. شایان ذکر است امکان ارائه سرویس در کمتر از ۴۸ ساعت برای متقاضیان وجود دارد.

خدمات پس از نصب و راه اندازی اینترنت برج ها و مجتمع ها

پشتیبانی به صورت حضوری و پشتیبانی آنلاین و تلفنی به صورت ۷/۲۴ حتی در روزهای تعطیل از مهم ترین خدمات پس از فروش ماهان نت به متقاضیان اینترنت برج ها و مجتمع ها است.

برای دریافت اینترنت برج ها و مجتمع ها و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۲۷۷۰۱۱ تماس حاصل فرمایید.